W te wakacje, w ramach ogólnopolskiej kampanii promocyjnej Świnoujścia, do 25 redakcji mediów turystycznych i lifestyle’owych trafiły wyjątkowe przesyłki, wysłane z Krainy 44 Wysp.
“List w butelce” – bo w takiej formule przygotowane zostały paczki – zawierał informację o prowadzonych działaniach i serdeczne zaproszenie do odwiedzenia Świnoujścia. Opisaliśmy w nim naszą szeroką ofertę turystyczną, podkreśliliśmy kroki, które podejmuje branża turystyczna dla zachowania bezpieczeństwa sanitarnego i dołączyliśmy zestaw materiałów prasowych, gotowych do publikacji w portalach internetowych.
W skład giftpacków weszły ponadto m.in. zamknięty w szklanej butelce nadmorski piasek oraz muszelki, a także bransoletka, pocztówki oraz vouchery na gofry, gotowe do wykorzystania w jednej z plażowych kawiarni.
Cała przesyłka została zamknięta w eleganckim kartoniku, brandowanym barwami Świnoujścia.
Zobaczcie Państwo sami!