Kampania promocyjna Świnoujścia

Szanowni Państwo, miło nam poinformować, że ruszyła kampania promocyjna Świnoujścia i wyspy Uznam!

„Świnoujście – wyspy możliwości” to hasło tegorocznej kampanii promocyjnej jedynego w Polsce miasta położonego na 44 wyspach. Epidemia pchnęła branże do nowych działań – poszukiwania szans i możliwości promowania miasta i wyspy Uznam, budowania odświeżonej oferty oraz otwarcia się na nowego turystę. Celem kampanii jest zbudowanie najmodniejszej destynacji w 2020 roku oraz co z tym związane, zwiększenie ruchu turystycznego w Świnoujściu oraz na Wyspie Uznam. W realizacji celu ma pomóc zintegrowana i przemyślana kampania promocyjna, wykorzystująca między innymi kampanię online, relacje z influencerami i mediami, komunikację w mediach społecznościowych, digital marketing czy billboardy, które zawisną w największych miastach w Polsce. To krok milowy w podejściu do tematów turystyki oraz strategicznej promocji miasta w tym zakresie.

Kampania realizowana jest przez Urząd Miasta Świnoujście oraz Świnoujską Organizację Turystyczną, która w ramach prowadzonej kampanii przygotowała projekt: „Kampania promująca bezpieczną turystykę na Wyspie Uznam po Covid – 19”.

Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Fundusz Małych Projektów w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia / Polska w Euroregionie Pomerania)”.

Głównym założeniem kampanii w ramach projektu jest stworzenie najmodniejszej destynacji w 2020 roku, zwiększenie ruchu turystycznego w Świnoujściu oraz promocja bezpiecznej turystyki na wyspie Uznam. Szeroko zasięgowa kampania realizowana będzie między innymi poprzez budowanie rozpoznawalności marki za pomocą kampanii online (Google oraz Facebook), digital marketingu, public relations, content marketingu, komunikacji w mediach społecznościowych, radiu, ale i reklamy w przestrzeni miejskiej, poprzez billboardy, które pojawią się w największych miastach w Polsce. Nie zabraknie współpracy z mediami lokalnymi czy największymi serwisami turystycznymi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *