Webinar nt. obsługi klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych!!!

Szanowni Państwo,
10 maja o godzinie 11 odbędzie się bezpłatny webinar na temat obsługi klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych.
Każdy z uczestników szkolenia, po ukończeniu go dostanie certyfikat oraz ebook z wieloma poradami dot. obsługi klientów.

Pytania proszę kierować do Pani Magdy Zielińskiej magda@info.droplabs.pl

W ramach Akademii Atrakcji Turystycznych organizowanej przez firmę Droplabs chciałabym Państwa zaprosić do udziału w bezpłatnym webinarze dla osób z branży turystycznej, który odbędzie się 10 maja o godzinie 11:00 – „Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych” – https://droplabs.pl/webinar/obsluga-klientow-zagranicznych-w-atrakcjach-turystycznych/.

Jest to temat, który może zainteresować osoby działające w branży atrakcji turystycznych, zwłaszcza, że sezon już się zaczyna, a w tym roku jest on wyjątkowym powrotem po dwóch latach pandemii. Nadchodzący sezon jest także unikatowy dla polskiej turystyki, gdyż nasz kraj gości prawie 3 mln Ukraińców, głównie kobiet i dzieci, a większość z nich nie posługuje się językiem polskim. Treści zawarte w webinarze pomogą przygotować ofertę, będącą odpowiedzią na te nowe wyzwania.

Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych i ebook z wieloma praktycznymi poradami, jak najlepiej dopasować swój obiekt turystyczny, aby cudzoziemcy chętnie go odwiedzali.

Pozdrawiam

Magda Zielińska
Customer Success Manager @ Droplabs
magda@info.droplabs.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *